Eastend

fashion

Klient:

Eastend

Rok:

2025

Typ:

Wideo

Reżyseria, zdjęcia, montaż

Opis projektu

Dla Eastend stworzyliśmy kampanię, w której liczyła się spójność stylu i energia planu. Byłem odpowiedzialny za koncepcję, reżyserię, autorstwo nagrań oraz montaż materiału.
Pracowaliśmy w zgranym zespole – dwóch fotografów, stylistka, wizażystka i ja w roli reżysera/operatora – by oddać charakter streetwearu marek takich jak Carhartt, Dickies, Adidas, Blundstone.
Efekt? Kampania, która wygląda jak żywa scena z ulicy – autentyczna, dynamiczna i w 100% w klimacie marki.

Kampania:
Foto - Sylwia Wałęska @sylvia_valeska & Magdalena Kolasa @magdalena_kolasa_fotografia
MUA - Paulina Łukasik @beautyandblusher_
Style - Wiktoria Majdowska @wiktoria.majdowska
Kierownik planu - Kamila Chronowska @milalilaa
Talent - Agata Borowiak @borowiakagata
DOP/DIR, Edit - Mikołaj Zbrzeźniak

Zdjęcia w projekcie
Foto - Sylwia Wałęska @sylvia_valeska
MUA - Paulina Łukasik @beautyandblusher_
Style - Wiktoria Majdowska @wiktoria.majdowska
Talent - Sebastian Tomala @badz.seba
Content - Mikołaj Zbrzeźniak

Jakość materiałów została zoptymalizowana do strony WWW.